Ремонт стиральных, швейных машин и пылесосов.

Ремонт холодильников, стиральных машин, посудомоек, микроволновок, электроплит, электроинструментов. Ремонт телевизоров, аудио-, видео-, фототехники, игровых приставок.
Восстановление электроники, механики. Ремонт мелкой бытовой техники. Комплектующие, запасные части, наборы для ремонта.

Повідомлення Solnyshkina » 16 червня 2016, 00:09

Мастер просто супер! Знает своё дело. Утром позвонила и через час все работает, это с заменой детали. Огромное спасибо!
Solnyshkina
 
Повідомлень: 105
З нами з: 31 січня 2011, 14:37
Репутация: 1

Повідомлення МастерСергей » 16 червня 2016, 23:54

Solnyshkina написав:Мастер просто супер! Знает своё дело. Утром позвонила и через час все работает, это с заменой детали. Огромное спасибо!

Большое спасибо моим клиентам за приятные отзывы! Обращайтесь по мере необходимости, всегда рад буду помочь.
МастерСергей
 
Повідомлень: 39
З нами з: 17 червня 2011, 14:43
Репутация: 33

Повідомлення Atomino » 20 червня 2016, 01:25

А в мене після Вашого ремонту (заміна підшипника ARDO) машинка вже півроку підтікає (запевнили, що підтікання припиниться), буквально кілька днів тому волога попала на плату, і платі прийшов ПИЗДЕЦЬ!. (тут я попав на пару сотень грн) при завантаженні 3кг при пранні йшло пробуксовування, заміна ременя (тут попав ще на 120грн), як Ви, МастерСергей, мені порадили проблему не вирішило, барабан крутиться з кривизною, амортизатор розйобано (і знов треба купувати за свої гроші), тому я незадоволений ремонтом, та не раджу мати спрвру з таким "майстром".

П.С. після "ремонту" пробував зв'язатись із "майстром" , але протягом 3-4 тижнів ніяк не вдавалось мені це зробити, то десь нема дома, то дружина каже шо телефон забув дома, то ще якісь відмазки.
Atomino
 
Повідомлень: 165
З нами з: 25 жовтня 2010, 14:09
Звідки: Рівне
Репутация: 19

Повідомлення МастерСергей » 20 червня 2016, 01:41

Atomino написав:А в мене після Вашого ремонту (заміна підшипника ARDO) машинка вже півроку підтікає (запевнили, що підтікання припиниться), буквально кілька днів тому волога попала на плату, і платі прийшов ПИЗДЕЦЬ!. (тут я попав на пару сотень грн) при завантаженні 3кг при пранні йшло пробуксовування, заміна ременя (тут попав ще на 120грн), як Ви, МастерСергей, мені порадили проблему не вирішило, барабан крутиться з кривизною, амортизатор розйобано (і знов треба купувати за свої гроші), тому я незадоволений ремонтом, та не раджу мати спрвру з таким "майстром".

П.С. після "ремонту" пробував зв'язатись із "майстром" , але протягом 3-4 тижнів ніяк не вдавалось мені це зробити, то десь нема дома, то дружина каже шо телефон забув дома, то ще якісь відмазки.

Уважаемый клиент! Во-первых, я никогда не отказываюсь прийти к клиентам повторно, если возникли какие-либо недоделки, для того и дается гарантия! Во-вторых, немного соображающий человек, в состоянии разобраться, где подшипники, а где ремень и амортизаторы, и что одно на другое не влияет, а тем более подтекание. Кроме того, перекоса подшипника не может быть, т.к. он стоит в своем родном гнезде. Вам рассказал "сказки" один из моих конкурентов, и я его понимаю. Каждый зарабатывает, как может. А вот то, что вы употребляете не нормативную лексику, это ужасно не культурно, эти страницы могут читать и женщины и подростки!
МастерСергей
 
Повідомлень: 39
З нами з: 17 червня 2011, 14:43
Репутация: 33

Повідомлення Atomino » 20 червня 2016, 12:13

Які конкуренти? Я написав так як у мене було. Я знаю де підшипник, де амортизатор і де ремінь. До заміни підшипника барабан крутився рівно, пас не проковзував, амортизатор був в цілком робочому стані, за те що бак тече я вже і не кажу. Після заміни підшипника, барабан крутиться з кривизною, звідси і посилена вібрація, що передається і на мотор і на підвіску, при завантаженні 3кг взагалі є проковзування пасу. Коли я дзвонив і казав що мене не влаштовувало, ви, відповіли що теча припиниться з часом, а пас потрібно замінити, бо старий розтягнувся. Так що непотрібно мені тут писати по конкурентів і те що було все класно зроблено. До речі, плату я таки замовив, а от свої недоліки можете прийти і полагодити.
Atomino
 
Повідомлень: 165
З нами з: 25 жовтня 2010, 14:09
Звідки: Рівне
Репутация: 19

Повідомлення МастерСергей » 07 липня 2016, 01:25

Я приду к вам и поправлю свои недоделки, если таковые есть. С этого и надо было начинать, а не обвинять меня во всех грехах. Перезвоните мне сразу после праздников, числа 29, и я в этот же день буду у вас. Или оставьте в "личке" свой номер телефона, я обязательно позвоню и все решим.
МастерСергей
 
Повідомлень: 39
З нами з: 17 червня 2011, 14:43
Репутация: 33

Повідомлення Anjey » 11 липня 2016, 00:41

Дякуємо за відремонтовану пральну машину. Дуже задоволені!
Anjey
 
Повідомлень: 49
З нами з: 21 червня 2009, 21:57
Репутация: 2

Повідомлення ирочка » 12 липня 2016, 22:17

Очень недовольна ремонтом и отношением мастера,после так называемого ремонта возникло масса проблем,все решила с помощью другого мастера и самое интересное что проблема была там где Сергей так называется ремонтировал,не хочу разборок но ОЧЕНЬ недовольна и еще необоснованно дорого
ирочка
 
Повідомлень: 34
З нами з: 12 серпня 2011, 10:27
Репутация: 0

Повідомлення ирочка » 14 липня 2016, 00:30

Atomino написав:Які конкуренти? Я написав так як у мене було. Я знаю де підшипник, де амортизатор і де ремінь. До заміни підшипника барабан крутився рівно, пас не проковзував, амортизатор був в цілком робочому стані, за те що бак тече я вже і не кажу. Після заміни підшипника, барабан крутиться з кривизною, звідси і посилена вібрація, що передається і на мотор і на підвіску, при завантаженні 3кг взагалі є проковзування пасу. Коли я дзвонив і казав що мене не влаштовувало, ви, відповіли що теча припиниться з часом, а пас потрібно замінити, бо старий розтягнувся. Так що непотрібно мені тут писати по конкурентів і те що було все класно зроблено. До речі, плату я таки замовив, а от свої недоліки можете прийти і полагодити.

Я с вами абсолютно согласна мастер просто ужас,не компитентен,грубы,хамовитый пытается урвать там где можно,
ирочка
 
Повідомлень: 34
З нами з: 12 серпня 2011, 10:27
Репутация: 0

Повідомлення МастерСергей » 14 липня 2016, 16:24

Уважаемая клиентка! Прежде чем писать гадости, нужно было перезвонить мне и высказать свои претензии, а так я даже не знаю кто вы. Что касается цены, то я не заставлял вас насильно платить, все обговаривается заранее. Если вас не устраивало что-то, могли бы просто отказаться. А отзывы другого клиента зачем подчеркивать, вы же не в курсе, чем там закончилось. Ни один человек не скажет, что я грублю или хамлю.
МастерСергей
 
Повідомлень: 39
З нами з: 17 червня 2011, 14:43
Репутация: 33

Повернутись до Ремонт бытовой техники, электроники