KNT58DualTV

Поблагодарить, пожаловаться, сказать спасибо, решить конфликт
Относится только к продающим/покупающим пользователям Барахолки

Повідомлення Yokozuna » 10 січня 2012, 20:57

KNT58DualTV не відповідальний продавець, а точніше людина. Із власного досвіду спілкування з ним і використання його послуг по доставці товарів, не рекомендую його до співпраці!
Мав справи з ним по доставці товарів з амазон і т.п. Я замовля, оплачував йому на карту(в т.ч. і його послуги і т.п.) а він доставляв. В основному сервіс - терпимо. Дещо не пододобалось що регулярно були вскриті упаковки, хоча товар з цих магазинів йде 100% новий або відсутні упаковки для транспортування. Але останнє замовлення було привезено зовсім не те що я замовляв, причому в двічі дешевший товар і не та модель, неповна комплектація. Причому сам він мені його не передав і він не попередив мене що буду забирати в іншої людини, хоча в той день перед виїздом телефонував. Хотів звернутися до нього по телефону, не бере трубки, аською,- в мережі висить а не відповідає. Думаю що ж таке, візьму та й зателефоную з іншого телефону, дзвоню і що ви думаєте? - О чудо!, він відразу бере слухавку і зляканим голосом щось бубонить що його немає в місті, буде у вівторок. Думаю,- гаразд дам час до вівторка.
У вівторок пишу йому знову, кажу що товар не той, давайте вирішувать. А він мені, - "я за копійки морочитись не буду, хочте то відправляйте його самі і платіть за доставку самі і взагалі це ваші проблеми."
Тобто виходить я йому гроші дав, він купив казна що і мені втулив і знать нічого не хоче щоб хоч якось вирішити проблему. Як це назвати, кідаловом чи ще якось вирішувати вам.
Мораль така, - поки все добре то і здається що продавець(барахольщик) нормальний, а тільки найменша проблема, особливо фінансового плану,- так відразу ж мороз і ви лишаєтесь крайнім.(І попадаєте на гроші)
Yokozuna
 
Повідомлень: 509
З нами з: 03 листопада 2008, 18:02
Репутация: 81

Повідомлення KNT58DualTV » 11 січня 2012, 01:30

Yokozuna написав:KNT58DualTV не відповідальний продавець, а точніше людина. Із власного досвіду спілкування з ним і використання його послуг по доставці товарів, не рекомендую його до співпраці!
Мав справи з ним по доставці товарів з амазон і т.п. Я замовля, оплачував йому на карту(в т.ч. і його послуги і т.п.) а він доставляв. В основному сервіс - терпимо. Дещо не пододобалось що регулярно були вскриті упаковки, хоча товар з цих магазинів йде 100% новий або відсутні упаковки для транспортування. Але останнє замовлення було привезено зовсім не те що я замовляв, причому в двічі дешевший товар і не та модель, неповна комплектація. Причому сам він мені його не передав і він не попередив мене що буду забирати в іншої людини, хоча в той день перед виїздом телефонував. Хотів звернутися до нього по телефону, не бере трубки, аською,- в мережі висить а не відповідає. Думаю що ж таке, візьму та й зателефоную з іншого телефону, дзвоню і що ви думаєте? - О чудо!, він відразу бере слухавку і зляканим голосом щось бубонить що його немає в місті, буде у вівторок. Думаю,- гаразд дам час до вівторка.
У вівторок пишу йому знову, кажу що товар не той, давайте вирішувать. А він мені, - "я за копійки морочитись не буду, хочте то відправляйте його самі і платіть за доставку самі і взагалі це ваші проблеми."
Тобто виходить я йому гроші дав, він купив казна що і мені втулив і знать нічого не хоче щоб хоч якось вирішити проблему. Як це назвати, кідаловом чи ще якось вирішувати вам.
Мораль така, - поки все добре то і здається що продавець(барахольщик) нормальний, а тільки найменша проблема, особливо фінансового плану,- так відразу ж мороз і ви лишаєтесь крайнім.(І попадаєте на гроші)


Красивые написали и все понятно носить характеры анти-рекламы...
но хочу добавить пара слово для тебе
Напомните пожалуйста
моя задача это купить и доставить вам- я не продавец и моя услуг это доставить вам товар .!


-Товар ты сам выбрал
-Лот который выбрал и я оплатил
-продавец отправил до склады США и я отправил его в Укр.
-продавец же не я - продавец высылал товар и ты получил его?
-если товар не соответствует то надо повернуть продавцу в США за ваш счет !
-считайте внимательно на каждом лоте.....
http://cgi.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dl ... 709wt_1012

удачи

что ни так ?
KNT58DualTV
 
Повідомлень: 641
З нами з: 31 жовтня 2008, 23:49
Звідки: м. Рівне,Тел.о50-4354о52
Репутация: 58

Повідомлення Yokozuna » 11 січня 2012, 18:33

шановний Сайсамон, гроші брали ви в мене а не продавець, привозили ви а не продавець.Тому ви повинні були перевірити чи той товар що замовлено при йшов до вас на склад чи ні. Притому навіть якби гроші поверталися то вони прийшли б вам на карту, бо ви платили за товар.
За що ж ви тоді берете гроші? За безвідповідальність вашу?
Ось цитата з вашого висловлювання, дослівно: "Напомните пожалуйста моя задача это купить и доставить вам- я не продавец и моя услуг это доставить вам товар .!"
Так я вам скажу що товар що я замовляв і за який заплатив ви не доставили. Де тоді мій товар? Ви привезли незрозуміло що і хочете втулити мені якийсь непотріб за завищеною ціною вдвічі а я ще маю платить додатково гроші щоб повернути те що я не замовляв? Ви навіть не пробували звязуватися з продавцем з даного питання і не захотіли йти на компроміс. Послуга надана вами не в повному обсязі і неякісно.
Ви лишаєтесь при своїй думці, а я при своїй, яку я довів вище. А на рахунок антиреклами, так ви ж самі її собі й робите неякісними послугами і т.п.
Я думаю питання себе вичерпало і тут немає чого більше мусолити цю тему.
Yokozuna
 
Повідомлень: 509
З нами з: 03 листопада 2008, 18:02
Репутация: 81

Повідомлення KNT58DualTV » 11 січня 2012, 23:23

ты скажи мне у кого ты купил эту карту ?
у меня или у американец ?

-моя задача это купить и доставить твои барахолки до укр. и ты уже получил его.
если товар не соответствует то надо сделать возвратно в сша но не за мой счет посылать товар назад в америку.
когда американец получил товар он может дать деньги или выдадим новые товар и без платно за приделу сша.
KNT58DualTV
 
Повідомлень: 641
З нами з: 31 жовтня 2008, 23:49
Звідки: м. Рівне,Тел.о50-4354о52
Репутация: 58

Повідомлення Yokozuna » 12 січня 2012, 00:16

KNT58DualTV шановний ви наш, я вас типом не називав щоб ви дозволяли собі неввічливість.
1. Ви не захотіли навіть звязуватися з продавцем і заявили що тільки один вихів щоб я за свій кошт оплатив все та ще й сам з продавцем звязувався, це вже наглість з вашої сторони. Ви надали послугу, - ви за неї відповідаєте. Мене не повинно цікавити якісь умови і т.п. Ви мені надаєте послугу а не продавець. Ви в нього купували а не я.
2. Якщо вам не вигідно цим займатись то не займайтесь, а якщо займаєтесь то будьте відповідальні!
3. Саме головне! Мені вже все рівно, можете бути спокійні. Оскільки я на власному досвіді переконався що з вами не можна мати справу.

Я вже писав що інцидент вичерпаний, кожен раз випрадовуючись і увязуючись в дискусію ви ще раз підтверджуєте свою не правоту. Будьте розумніші.
Удачі вам
Yokozuna
 
Повідомлень: 509
З нами з: 03 листопада 2008, 18:02
Репутация: 81

Повідомлення KNT58DualTV » 02 квітня 2014, 08:32

Yokozuna -
1. Товар только гражданин(а) США и поэтому товар пришел в складе США
2. Срок возвратного 30 дней после получения
3. Работники не имеют права открывать твою посылку чтобы просмотреть что в посылке
3. Товар отправил из США до Украины по море 45 дней

1. Ты получил товар но он не соответствует описание,картины и т..д....
2. Открывает спор уже не может потому что срок уже прошел
но
1. Я звонил и связал со продавцам
и Продавец сказал что повернуть назад в США и продавец дает новый товар или повернуть полную суму
2. Товар уже в Украине !

а доставить его назад в США только за твой счет
а ты хочет за мой счет ?

я сказал ему что я не буду отправить товар назад за мой счет и на этом мы расстались
Тут просто полный развод
KNT58DualTV
 
Повідомлень: 641
З нами з: 31 жовтня 2008, 23:49
Звідки: м. Рівне,Тел.о50-4354о52
Репутация: 58

Повідомлення Yokozuna » 28 квітня 2016, 23:49

Коротше кажучи товар прийшов не той за який було оплачено, і він навіть не захотів поспілкуватись з менеджерами магазину, щоб знайти компроміс, мотивувавши це тим що то не його проблеми. Оскільки він купував мій товар від свого імені то обійти його і вирішити цю проблему самотужки я ніяк не міг. Я думаю що вони запропонували б хоча б часткову компенсацію.(з власного досвіду вирішення проблем із посилками на ібей, алібаба і т.д. при чому жодна проблема не лишалась невирішеною). Тому це якраз розвод від KNT58DualTV, який бере за послуги втридорога а в результаті від нього не можна добитися навіть самого мінімального.
В результаті знайшов іншу людину яка в подальшому доставляла мені посилки і не брала повної передплати за послуги і т.д. поки посилка не приїде до нього і я не огляну її . Ось і зовсім інший сервіс. Такий же сервіс і в багатьох конторах при посередництві, і ризики вони беруть на себе, навіть якщо помилка виникла з вини продавця! Тому "шановному" Сайсамону до них дууже далеко в якості надання послуг. А чого тільки варте його оправдання через 2 роки після останнього повідомлення в темі ;)
Рекомендую перш ніж мати справу з ним, подумати уважно і вивчити форуми де дана особа продає велозапчастини і т.д. і глянути на його репутацію та відгуки про його роботу і товари. Ядумаю багато що стане вам зрозуміло. Бережіть свої нерви і гроші, бажаю всім вдалих покупок і не потрапляйте на гачок до шахраїв
Yokozuna
 
Повідомлень: 509
З нами з: 03 листопада 2008, 18:02
Репутация: 81

Повернутись до Отзывы