Турбопрактикум:
«Як рівненським брендам отримати прибуток з просування в інтернеті»
- Що може рівненський бізнес отримати від просування онлайн?
- Які інструменти інтернет-маркетингу найбільш ефективні?
- Хто повинен займатись брендом в інтернеті?
- Як директор буде оцінювати ефективність в просуванні онлайн?
- Є локальний бренд, є бажання йти в онлайн, є можливість. Що ж робити?
Відповіді на ці запитання буде надавати директор з розвитку компанії "Affect" (Москва)
Микола Сюсько (успішні проекти для Сoca-Cola, Nemiroff, Microsoft, HTC, Vichy, Tuborg, Kyivstar)
Тільки практичний досвід!
24 листопада 2012
18:00, конференц-зала готелю «Мир»
Вартість знань 460 грн. або 350 грн. при оплаті до 19 листопада
Двом та більше працівникам однієї компанії додаткова знижка 20% кожному.
Спеціальна ціна для студентів 150 грн.