listat

Поблагодарить, пожаловаться, сказать спасибо, решить конфликт
Относится только к продающим/покупающим пользователям Барахолки

Повідомлення westhaker » 11 березня 2013, 01:35

В двох словах про причину покупки ноута. В дружини був нетбук, зараз вона на 5-му курсі, економіст і треба багато працювати в офісних програмах, ми вирішили купити їй новий 15-ти дюймовий, щоб було більш зручно працювати. Вибирали щось серед легких моделей (ультрабуки), щоб їй не тяжко було носити його в універ.

Вибір впав на цей ноут viewtopic.php?f=29&t=477764
В темі написано що стан на 5, але насправді - робоча панель біля тачпаду затерта досить сильно і також рамка навколо дисплею. Продавець сказав що батарейка тримає біля години, що також на стан 5 не тягне і близько.

Ноут хоч і потасканий, але був дуже потрібним, тому вирішили брати. Я купував ноут в понеділок, здається. Домовлялися про манібек. Я запитав про три дні (до середи), продавець сказав, що з його ноутом все в порядку, тому хоч до п’ятниці. Я сказав, що ми і до вечора часу виставить, щоб виявити проблеми, але добре, хай хоч і до п’ятниці.

В середу я дзвонив продавцеві, але він не взяв трубку. В четверг я написав йому в ЛС
Текст повідомлення:
Отправлено: 20 дек 2012, 20:51
Ау,чому трубку не берете?
Я знаю що манібек - це не приємно і не зручно, але я змушений ним скористатися. Ноут класний і вартий своєї ціни, але я моя дружина не зможе нормально працювати, якщо він буде постійно вирубатися без всяких причин. Я пробував виправити це і не вийшло. Також із спячого режиму виходить не коректно, після виходу екран не вмикається і треба перезагружати - це то взагалі ппц.
Ви справили враження порядної людини, не псуйте його, передзвоніть, і завтра зустрінемося, зробим манібек і по доброму розійдемся, без образ і всього іншого.

отримав відповідь на наступний день:
Отправлено: 21 дек 2012, 15:59
вы говорили что если что не так то дадите знать в той же день, мол что-то там установите и все увидете. Вы не звонили...деньги я потратил...у меня теперь нет возможности забрать его обратно....

Далі пару днів мовчанки, телефони теж не відповідають. Я знову написав:
Отправлено: 23 дек 2012, 20:09
І далі мовчите? Завтра я буду знову дзвонити і дуже часто. Батарейка вже тримає 5-10 хв, віндовс пише що її треба замінити - це по вашому нормально? Ви казали що вона тримає годину, а це і близько не правда. Я надіюсь ви не думаєте, що мені вдалося за 5 днів посадити її від 1 год роботи до 10 хв???
Ви що всі гроші потратили вже? Давайте тоді якісь компроміси шукати, я завтра забераю новий ноут для дружини, а з цим треба щось робити.

Отримав таку відповідь:
Отправлено: 23 дек 2012, 20:53
якщо в1н вас не влаштовуэ то продавайте його. я вам казав що я тимчасово безроб1тн1й. Нав1ть якщо я до нового року знайду роботу то мен1треба м1сяць працювати щоб його забрать. Я не знаю що з ним трапилось але в мене в1н справд1тримав годину, бо я завжди дивився ф1льми на диван1 без зарядного. Якщо в вас э 1нш1прлпозиц11 я готовий 1х вислухати.

Знову я пишу:
Отправлено: 23 дек 2012, 21:37
Я можу продати його, але явно не за стільки, за скільки купив, з неробочою батарейкою.
Я думаю що не можливо так посадити батарейку за 5 днів. Вона в мене максимум півгодини витягувала, а зараз взагагалі 10-15 хв від сили.
Дякую, що відписали.
Є кілька пропозицій:
1) я почекаю поки ви заробите гроші і заберете його, до кінця зими, скажімо.
2) можна організувати якийсь бартер, наприклад, але не знаю чи є щось, що мене може зацікавити.
3) ви можете купити нову батарейку, і я буду пробувати його продавати, поставлю більшу ціну, щоб частково перекрити вам витрати на батарейку і повернути свої гроші.
може у вас будуть ще якісь ідеї.

Відповідь продавця:
Отправлено: 23 дек 2012, 21:47щож я запитаю за п1дсилену батерею

Отправлено: 23 дек 2012, 22:59можу забрати його п1д реал1зяц1ю, 1 напротяз1 м1сяця в1ддати вам грош1

Моє повідомлення:
Отправлено: 25 дек 2012, 00:56То як ми поступим? Ви купите батарейку чи візьмете під реалізацію?

Відповідь:
Отправлено: 25 дек 2012, 02:42куплю батарейку

Зверніть увагу, продавець погодився співпрацювати і відшкодувати батарейку.
Через три дні я вирішив перепитати:
Отправлено: 28 дек 2012, 01:01Привіт, які новини на рахунок батарейки? Коли чекати?

Відповідь:
Отправлено: 28 дек 2012, 13:52 мені ще не дзвонили, мають сказати чи щось є


Далі я вже відповідей не отримував.
Зараз я бачу що мабуть в людини все таки немає совісті, йому байдуже на покупців і проблеми, які виникли внаслідок його ставлення, тому я вирішив залишити негативний відгук в його репутації.
03 мар 2013, 11:56Не хочеш по хорошому - значить про нашу ситуацію будуть знати всі.
Купив я цей ноут, сказали що батарейка тримає годину, але вона здохла через 2 дні після покупки. Продавець уже потратив гроші, манібек уже був не можливий. На звязок не виходить вже третій місяць.

Я був дуже здивований, що у продавця вистачило наглості, поставити мені мінус!
09 мар 2013, 15:00Ставлю минус за то, что взял ноутбук, осмотрел его, сказал что все ОК. Через три дня после того как попользовался и он ему стал ненужным, начал говорить что батерейка не работает.

Я йому відписав на це в ЛС:
Ти не правий, що поставив мені мінус. Ти не правильно вказав причину. Мені ноут став не потрібним саме через неробочу батарейку, а не по якійсь іншій причині, а з твоїх слів виходить що неробочу батарейку я видумав, аби тільки гроші повернути. Батарейка реально здохла.
Я впевнений, що ти знав про проблеми ноута. Він вирубаєтсья без причини, якщо не вімкнений в мережу і там була дохла батарейка, я не міг її угробить за 2 дні, це не можливо!
Так що, якщо не захочеш вирішувати проблему мирним шляхом, то в тебе 100% щось трапиться таке, де ти попадеш на ці гроші, бо ти поступив не чесно.


Допоможіть вирішити ситуацію. Якщо у вас буду якісь запитання - з радістю відповім.
westhaker
 
Повідомлень: 385
З нами з: 11 лютого 2009, 12:46
Звідки: Life: ☎093 71 21 444
Репутация: 40

Повернутись до Отзывы



cron