Vasyl

Поблагодарить, пожаловаться, сказать спасибо, решить конфликт
Относится только к продающим/покупающим пользователям Барахолки

Повідомлення мурляна » 03 жовтня 2014, 23:28

Хотіла б розповісти про ситуацію в яку потрапила і просто незнаю що далі робити. Можливо хтось прочитає мого так би мовити листа і зробить висновки для себе. І так почну з самого початку: користувач під ніком Vasyl (Оксана) 05.09.2014р.на вул. Набережній біля магазину Бурштин продала мені дитячий триколісний велосипедик з тріснутим колесом про що завчасно не попередила. При купівлі велосипедика тріщини я не помітила, а побачила коли принесла додому. Одразу ж почала телефонувати Оксані і повідомила про знахідку, на що вона відповіла що незнала про даний дефект і ми домовились про повернення велосипедика. Коли я привезла велосипед на місце зустрічі (той самий магазин Бурштин) і почала телефонувати Оксані її телефон було вимкнено. Велосипед мені довелося залишити в магазині поблизу (на пару днів) так як я проживаю біля мототреку і возити його туди назад на маршрутці дуже незручно. Уже ближче до вечора отримала ПП від Оксани про те що в неї впав і побився телефон, вибачалася, і запропонувала зустрітися наступного дня. Наступних 7 днів телефон в мережі не зявлявся, а мої повідомлення в ПП просто ігнорувалися. Велосипедик мені таки довелося забрати з магазину і відвезти додому.І тут о ЧУДО!. Оксана написала мені в ПП що завтра тобто 15.09.2014р. вона буде в Рівному, подзвонить, і ми обовязково зустрінемося. Але не так сталося як гадалося, телефонного дзвінка я так і не дочекалася, а мої ПП 15,17,21,22 вересня просто були проігноровані, хоча сайт Оксана відвідувала регулярно і продовжує відвідувати до цього часу). Шкода що правилами сайту заборонено розміщувати переписку без згоди двох сторін але свій передостанній лист я процитую:
"Доброго дня Оксано, ви таки мене ігноруєте, на листи не відповідаєте, телефон не вмикаєте, хоча сайт відвідували 11.09.2014р 14.09.2014 і 20.09.2014р (вчора). Бачу ви на даному сайті уже давно (більше 400 повідомлень) і надалі мабуть хотіли б купувати та продавати (по собі знаю, тут вигідно) та не думаю що ви готові ризикувати своєю репутацією на форумі. Я думаю що ви порядна людина , бо репутація у вас позитивна, люди про вас відгукуються гарно. Давайте зробимо так щоб усе було по людськи адже ми домовлялися про повернення товару в разі виявлення недоліків, тому давайте завтра обовязково зустрінемось. Я чекатиму завтра біля Бурштина з велосипедиком о 16 годині якщо неможете прийти нехай прийде чоловік кум, кума, брат,сестра, друзі родичі знайомі в крайньому випадку сусіди будь хто. Якщо ніхто не прийде я вважатиму що ви мене надурили."
В той день ішов дощ і до мене ніхто так і не прийшов. Останній лист який я написала 22.09.2014 був таким:
"Сьогодні чекала вас біля бурштину від 15:40 до 16:10 з дитиною на руках і з велосипедиком, промокли обоє до нитки. Знаєте я все ж таки думала що ви порядна людина, але дуже помилялася. Мені зовсім не хочеться ставити вам мінус в репутацію та жалуватися на вас модераторам, тому будь ласка подзвоніть мені."
Але ніхто мені так і не зателефонував.
Я на даному сайті зареєстрована трохи більше ніж пів року, можна сказати новачок, і ніколи не думала що питання шахрайства мене колись торкнеться, але все буває вперше. Коли виникла така ситуація я дізналась про розділ "отзиви", "чорний список" про конфлікти і репутацію, а до цього якось і не цікавилась цими поняттями.
От скажіть мені будь ласка як людина з позитивною репутацією (у Vasyl 6 позитивних відгуків) може так вчинити. Виявляється хороша репутація відвідувачів форуму ще нічого не означає. Тому будьте дуже уважними коли купуєте товар, не соромтеся оглянути його 100 раз (якщо людина хоче продати вона буде не проти) запитуйте про всі недоліки. Бажаю всім вдалих покупок та чесних продавців.
мурляна
 
Повідомлень: 157
З нами з: 10 березня 2014, 10:30
Репутация: 7

Повернутись до Отзывы